Profesjonalizm i zadowolenie kienta to nasz priorytet. Świadczenie usług serwisowych na najwyższym poziomie jest możliwe dzięki wieloletnim doświadczeniom zdobywanym w trakcie codziennej ciężkiej pracy, a także dzięki udziałowi w specjalistcznych szkoleniach, stosowaniu wyłącznie oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych oraz programowi Stałej Umowy Serwisowej.
W celu usprawnienia obsługi serwisowej uruchomiliśmy na naszej stronie dział Helpdesku, w którym znajdą Państwo krótkie filmy instuktażowe dotyczące radzenia sobie z prostymi problemami technicznymi takimi jak: wymiana toneru czy usuwanie zacięć papieru.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek problemy dotyczące eksploatacji drukarek, urządzeń wielofuncyjnych lub zagadnień związanych z ich podłączeniem do sieci komputerowej, prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez zgłoszenie serwisowe. Zachęcamy także do pobierania aktualnych sterowników do wszystkich typów urządzeń z grupy RICOH.